Genika

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Oct 12 21:55:44 EEST 1998

Hello Hellug!

  On 12 Oct 98, Hellug wrote to All with subject "Genika":

 H> 1) Proteinw na steiloume deltiou typou KAI sthn "super katerina".
 H> Prokeitai gia entypo pou den asxoleitai men amesa me tous
 H> ypologistes alla mporei na asxolh8ei sto mellon (symfwna me egkyres
 H> plhrofories).

Poly swstes oi protaseis sas. Prepei na tis 8esoume ypopshn ths Genikhs
Syneleyshs etsi wste na ksekinhsei h diadikasia orismou ths Ekselegktikhs
Epitrophs wste na typopoih8oun kai na oristoyn oi protaseis sas afou analy8oun
apo to Kentriko Grafeio, kai ystera na syzhth8ei h ylopoihsh toys sthn
Syneleysh ths Kentrikhs Epitrophs wste na proxwrhsoyn oi sxetikes ntirektibes
stis Topikes Dioikhseis poy ypagontai sto Politiko Grafeio. Bebaia dedomenwn
twn sysxetismwn tou Dioikhtikoy Symbouliou mporei na prokypsoyn problhmata me
thn Epitroph Katastatikoy, alla den nomizw na einai kati to opoio de mporei na
ly8ei me ligh parapanw organwsh....

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any