Metafora listwmn (as RE: PRAKTIKA PRWTHS SYNEDRIASHS D.S. HE

Michalis Kabrianis mkab at forthnet.gr
Mon Oct 12 13:34:01 EEST 1998

On 12-Oct-98 I.Ioannou wrote:

> tin
> Diladi
>
> Nai sigoura, ayto pou lew egw einai apla oti exw kourastei na to kanw monos
> mou.

Yperoxa. Mou aresei pou symfonoume kai yparxei kai apo sena i diathesi na
xaramiseis ligo (i kai poly, den ksero poso einai) apo ton xrono sou gi' ayto to
skopo

> Mporo na analabw egw na ksanastisw olo to sistima apo to mhden (doksa to
> theo me tin empeiria pou exw apoktisei then nomizw na xreiastoun panw apo
> 2-3 meres me xalaroys rithmous). Meta deixnw se opoion endiaferomeno ta
> "kolpa" kai mirazoume bardies.

Ayto einai oti kalytero tha mporousa na skeftw. Kai pistevw oti tha einai kai
eykola ylopoiisimo.

> domain
> register,
>
> Mhpws tha eitan themito na kanoume niksi kai se HOL (gkoul) gia paraxwrhsh
> tou .linux.gr ? (an kai den to blepw toso dogmatika to thema)
>
> I.Ioannou <roryt at hol.gr>

Koita, yparxei i eksis apopsi. Na exoume 2 domains. Kai to hellug.gr kai to
linux.gr. An ginetai, na einai ai panw se diaforetika diktya. Oi selides tha
diaforopoiountai ligo, alla telika to kalo einai oti tha yparxei isxyroteri
parousia sto web. Kaka ta psemata, enas xristis prwta tha paei sto linux.gr na
mathei ti einai to linux kai alla tetoia, kai na brei ena link gia to hellug.gr
gia to pws na graftei ston syllogo, pws na syneisferei sta projects pou
(elpizoume) na ksekinisoume klp. An twra den broume allon ISP na filoksenisei
to hellug.gr (ligo dyskolo to blepw na min broume kanenan), pame to mixanaki
pou ftiaxame stin HOL kai metaferoume ekei to linux.gr kai paizoume apo ekei.

Michalis Kabrianis
FORTHnet Technical Department
mkab at forthnet.gr