PRAKTIKA PRWTHS SYNEDRIASHS D.S. HELLUG

Michalis Kabrianis mkab at forthnet.gr
Mon Oct 12 13:25:19 EEST 1998

> Mhpos tha htan kalh idea na steiloume kai se entypa asxeta me ton xoro ths
> plhroforikhs ? Oxi mono anakoinosh idryshs, alla ena deltio typoy sxetika me
> Linux genikotera, dinontas kai onomata gia epikoinonia an thelhsoun na
> grapsoun
> kapoio arthro. Pistevo oti to Linux einai endiaferon kai apo alles pleyres
> ektos
> ths texnologikhs, opote an riksoyme kai kapoioys pointers se arthra ksenon
> efhmeridon sto Web (N.Y. Times px), olo kai kapoios tha endiaferthei.
> Shmeioste
> oti polla arthra se mh sxetika entypa asxolountai me to "parakseno" toy
> thematos
> (kapoios poy grafei software xoris na vgazei lefta).

Basika skeftomouna exthes kati se styl MAX, NITRO, KLIK, 01, OUT kai tetoia pou
an to proothisoun, tha to kanoun gi' ayto pou les. To parakseno tou thematos.
Ta problimata einai 2
a) Theloume kati tetoio? Diladi na emfanistoume os mia cult omada trellamenwn?
b) Pws tous prosegizoume? Diladi sygnommi alla den exw skopo na parw tilefwno as
poume to Max kai na tous pw elate na mas parete synenteyxi :-)

> T.
>
> PS: Fhmes: Ellhniko pararthma gnosths polyethnikhs etaireias pou prosferei
> symvouleftikes yphresies, xrhsimopoiei Linux se megalo project pou doulevei
> aythn thn epoxh. Molis matho perissoteres leptomereies tha epaneltho... :-)

Nai  Thodore, na matheis kai meta na grapseis mia analysi tou thematos gia to
RealWorld tou Magaz.

Michalis Kabrianis
FORTHnet Technical Department
mkab at forthnet.gr