Πρόβλημα με την κάρτα ήχου.

Seretis Dimitrios dseretis at egnatia.ee.auth.gr
Thu Oct 8 13:19:21 EEST 1998

Βοήθεια!..Προσπαθώ να κανω το S.u.S.E. linux 5.3 (kernel 2.0.35)  μου να
αναγνωρίσει την κάρτα ήχου και δεν μπορώ.

Εχω μια Generic OPTi82C933.Φυσιολογικά θα έπρεπε να τη βλέπει ο driver
της
MAD16 αλλά σε καμία περίπτωση δεν το κάνει.

Εχω δοκιμάσει το OSS/Free 3.8s9.Υπάρχει πρόβλημα επειδή η κάρτα είναι
PnP.
Εχω δοκιμάσει τα pnptools αλλά δε γίνεται τίποτα.

Το ΟSS/Linux την αναγνωρίζει.Χρησιμοποίησα αυτά τα settings στο
isapnp.conf αλλά ο kernel αρνείται πεισματικά να την αναγνωρίσει.

Η κάρτα στο εμπόριο κυκλοφορεί με το όνομα Spacewalker Soundsystem
ΗΟΤ-247.

Υπάρχουν 3rd-party drivers ?