Diadikasia Pshfoforias

Kokras Nikolaos kokni at eexi.gr
Wed Oct 7 06:13:31 EEST 1998

K.Kremmydas
G.Kyriazopoulos
G.Exidaridis
K.Barakitis
G.Mouzourelis
N.Mavroyanopoulos
X.Athanasopoulos
N.Kokras

2) Ka8e enas apo tous parapanw parakaleite na steilei apo
Tetarth 7 Oct 1998 wra 12:00 mexri Pempth 8 Oct 1998 wra 24:00
3) H pshforia 8a ginei me e-mail pros thn lista.
4) Ka8e e-mail-pshfos 8a exei subj: PSHFOS
5) Ka8e e-mail-pshfos 8a exei body: apo 1 ews kai 5 onomata to ena katw
apo to allo kai tipota allo
6) 8a lhf8ei yp'opsin mono to prwto e-mail
7) Dior8wseis den ginontai dektes
8) Yparxei h dynatotha leukhs pshfou ean to melos sto e-mail-pshfos
grapsei sto body thn le3h "LEYKO" kai tipota allo
9) Melh pou den pshfisan entos ths pro8esmias, 8ewreitai oti den proshl8an
10) E-Mails pou den throun thn diadikasia 8ewrountai akyra san pshfoi
11) Enstaseis, diafwnies k.a. sxetika me thn pshforia/eklogh D.S.
apagoreuetai na staloun sthn lista apo thn enar3h ths pshfoforias kai
mexri to telos auths.
12) Gia otidhpote sxetiko me to (11) epikoinwneite me prwsopiko
e-mail:kokni at eexi.gr gia na mhn diatarax8ei h hremia ths pshfoforias.
13) H kanonikh kinhsh ths listas den ephreazetai
14) Monadikos kriths h eforeutikh epitroph (dhladh egw 8a faw to 3ylo,
aaaax)

Den 8a akolou8hsei allo e-mail apo emena (plhn ths pshfou mou :-))
8a anakoinwsw epishmws (wow) ta apotelesmata (an barieste na ta metrhsete
oi idioi) to brady ths Pempths.
Ante, kala 3emperdemata
Filika
Nikos Kokras