Ekloges

Costas bcostas at hol.gr
Tue Oct 6 19:49:44 EEST 1998

Giorgos Mouzourellis wrote:

> Kata arxas na po oti eimai kai ego mesa gia ekloges...
> Alla ti zhtame apo aytoys poy tha eklexoyme kai ti mporoyn aoytoi
> na kanoyn.

An parathrhseis ta paidia poy exoyn dhlwsei mexri stigmhs ypopshfiothta
einai oi idioi oysiastika poy kanoyn kati toso kairo. Eksalloy an sthn
poreia prokypsei ena 6ema gia syzhthsh edw eimaste 6a ta vroyme.

> Ejigoymai prin uesoyme oloi ypopsifiothta, mipos ua prepei na poyme
> ti apaithseis kai ti ypoxreoseis ua exoyn oi eklegmenoi .

Koita DS vgazoyme gia na mhn milame ws o A kai o B alla ws Hellug. Giati
pas feripein se mia ek6esh kai milas me ena A kataskeyasth 'h distributor,
opws egine me thn paroysiash ths Digital poy episkf6hkan kapoioi apo edw
mesa. Alliws einai na les, eimai apo to Hellug, giati mporeis na pareis kai
apofaseis mias kai eisai eklegmenos. Alliws prepei na er6ei to 6ema edw kai
na apofasisoyme oloi ti kai pws, xronovora genika diadikasia.

Filika,
Costas Barakitis