Po

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Sun Oct 4 10:37:28 EEST 1998

Kokras Nikolaos wrote:

> Kat'arxhn pio kalo paidaki 8a paei na dei ti ry8miseis 8elei o Cyrix 6x86L
> 166PR+ ? Ton eixa se ena mhxanhma diko mou gia sxedon 2 xronia kai den
> 8ymamai apo tote ti exei kanei. Ante mhn ton kapsei o Euripidis kai
> meinoume xwris CPU.
Apla oti einai o 166+, mou arkei. Giati me tin gigantopsiktra sou
kollimeni apo pano, den iksere kaneis an einai o 150 i o 166 na valoume
ena jamperaki.

Ara tora exoume ena PC pou perilamvanei :
AT kouti
Cyrix 166+ (me tin super psiktra tou kokra)
64MB memory
1.8 Gbyte HDD
1 FDD 3.5
1 NE2000 card

exoume episis spare

enan 133, 32 MB memory, kai ena imidialimeno kouti.
(an o Mixalis ta xreiazetai piso, borei na ta parei. To idio kai o
Bolis).

Tafta.