Plirofories gia thn Parousiash twn ALPHA Proccessors

Voula Sanida voulariba at rocketmail.com
Mon Sep 7 09:17:29 EEST 1998

Exidaridis wrote:

> > 	Sigoura kapoioi endiaferontai. Mallon tha >>
prepei na kanoyme mia mini
> > psifoforia isvs.
>
> Diladi tha psifisoume gia to an tha epitrepsoume na
> pane autoi pou theloun,
> h tha psifisoume gia na erthoun oloi ypoxreotika?
> Ti na psifisoume? O kathenas pou thelei na paei
einai > eleutheros na paei.

Re, paidia min trelathoume. Fysika kai opoios
endiaferetai mporei na paei, gia afto to logo allwste
to steilame sth lista.

Proswpika, thewrw kalh idea an pane kapoia paidia apo
emas ta idrytika melh, na ekproswpisoun kai to HELLUG
kai na milisoun sxetika me to syllogo, na arxisoun
siga siga na mas mathainoun.

> To hellug den yparxei akomi, gia parousiastei san
> syllogos.

Allwste to HELLUG, apo 28/9 an thimamai kala tha
thewreitai kai EPISHMA Syllogos.

Egw thelw na erthw, den kserw omws an tha mporesw na
fygw apo th douleia mou ekeines tis wres. O Evripidis
o Papakostas pantws tha erthei sigoura.

===
Voula Sanida
http://linux.airtour.gr