Mixanima Hellug

Maistrelis Kostas fm94 at freemail.gr
Sat Sep 5 17:12:40 EEST 1998

perase arketos keros apo to telefteo mail gia to mixanima
tou Hellug
den 3ero an telika iparxei kapios o opios 8a dex8ei kai
8a vgalei afto to mixanima sto diktio ala pistevo pos
gia na 3ekinise afti i sizitisi kapios 8a exei vre8ei

ego exo na prosfero mono mia karta grafikon ISA..

Apo oti ida ta perisotera komatia ta exoyn valei 2 atoma
8elo na pistevo pos afto den ofilete sto oti oi aloi
den 8eloun na dosoun ala sto oti den exoun perisia
komatia

Gia fto ego protino emis oi ipolipoi pou den exoume na
prosferoume se iliko na mazeftoume na dosoume kana dio
xiliarika o ka8enas na paroume afto to CD rom pou
lipei kai oti alo mporoume..

Auto to mixanima nomizo 8a dosei poli o8isi gia tis
diadikasies tou Hellug  kai 8a prepei na to 3ekinisoume.

Mono pou i doulia den telionei ekei, yparxei kai to
periexomeno tou server, 8a prepei oloi mas na sinisfroume
sto na ftiaxtei enas server o opoios na exei a3iologo
kai ananeosimo periexomeno.
Malon den exei noima na stisoume ena mixanima to opoio
to mono pou 8a exei ine mia selida me to logo tou Hellug