Allos enas ipopsifios

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Tue Aug 18 09:16:21 EEST 1998

Kano forward allon enan ipopsifio. Den tou exo apantisei ego, mia pou
eixame pei pos apantaei o Kabrianis se afta.

Pantos exo na po ta eksis:

Boroume na kanoume kati me ta paidia pou theloun na graftoun? Kana dio
apo aftous pou arxika steilane, kai einai gnostoi, exoun
skiloapogoiteftei na perimenoun. Den xreiazetai na iparxei o sillogos
"nomima" gia na ginei mia "atipi" eggrafi. Arkei na tous to eksigisoume
opos to eksigisame kai metaksi mas kai dosame kai emeis ta lefta mas
klp.

Anyway, an den iparxei antilogos sto parapano tha proteina na vro
(vroume)  merikous apo aftous na tous do (doume) kiolas, tora pou einai
zesto to pragma.

Me liga logia Mixali, otan tou apantiseis ektos apo ta ipoloipa, rota
pos kai pote borei na ton sinantisei kapoios.