Magaz #6

Costas bcostas at hol.gr
Fri Aug 7 11:44:47 EEST 1998

Nik. Kokras wrote:

> ----------

> leei tipota. Kai h sygkekrimenh lista gia to kefi toy Ioannoy ginetai. Egw
> diafwnw me to gegonos oti ka6este kai asxoleiste me thn MS, ths dinete kai
> aksia apo panw. Mono poy ksexnate oti to magaz "vgainei"
> noeito.
>
> Symfwnw apolyta mazi sou oti oi anafores sth Microsoft "prepei" na
> stamathoun opoio xarakthra kai ean exoun (sobares, xioumoristikes klp). To
> giati "prepei" na stamathsoun einai mia ypo8esh ths opoias oles oi
> proektaseis kapoia stigmh 8a "eprepe" na ginoun antikeimeno syzhthshs sto
> [...]

Egw pisteva oti ayto to thread exei teleiwsei!!! Opws kai na'xei pantws
egw den eipa se kanenan pws na kanei th doyleia toy. Mporei to yfos moy
na mhn arese kai dexthka to la6os moy alla oxi oti eipa ston Mixalh kai
ston opoiondhpote ti na grafei sto periodiko toy!!! Anyway, o ka6enas
grafei oti goystarei opoy goystarei, alla kai egw exw anafaireto
dikaiwma na ekfrazw tis antirhseis moy (nai se poio hremo yfos). Oxi den
eimai o kserolas toy sympantos!!!

Filika,

Costas Barakitis.