PRWSORINO D.S. (RFC)

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Fri Aug 7 09:06:00 EEST 1998

> Ti ginetai me ayto ? Kai ti ginetai an then brethoun 5 atoma gia ypopsifioi ?
> (h eparkhs arithmos psifoforwn ?)
> Mhpos o Eyripidis exei kapoio dikio pou milaei gia ta yparxonta 5 (thimame
> to xarti toys anefere onomastika - h kanw lathos ? ) mexri Septembrh ?

Geia mas...
nai milame gia to 1 apo ta 2 xartia tou syllogou. to ena exei ta 23
atoma idiritika stelexi kai to allo exei 5 atoma, prosorini dioikisi
mexti tin imerominia idrisis... Den ta thimamai omos, itan typiko to
thema kai itan oi prosorinoi ekprosopoi mas gia tin idrisi. Ara sigoura
eimoun ego, i Voula, o Maistrelis mallon, den thimamai an itan o
Soldatos i o Kabrianis i o Kremmidas. Anyway ... fysika kai i lysi
eklogon einai i sostoteri, alla opos to vlepo ego, realistika milontas,
mexri na vroume ipopsifious, na dilothoun, na psifistoun, na kanoun tin
esoteriki tous psifoforia tha exoume bei kai isos vgei apo Septemvri.
Meta tin idrisi etsi kai alloios tha ginoun ekloges. To diastima metaksi
prosorinis dioikisis kai monimis  tha einai elaxisto kai den ksero an
aksizei to kalokairino treximo. Afiste pou polloi leipoume (Maistrelis
teli Avgoustou epistrefei, ego kai i Voula fevfoume paraskevi, o Photis
leei tha leipei poios kserei poios allos ...)

Ego tha proteina na doume poioi einai oi 5 tou xartiou, by default na
einai to prosorino D.S., na kanoun grigora to esoteriko tous
kseskartarisma.

Apo kei kai pera, pio xrisimo vrisko oristei ipefthinos peri thematos
Server Hosting, iperfthinos gia epafes me ekso kosmo, ipefthinos gia
syllogi melon (<--- afto simantiko na arxisei syntoma kai min akouo gia
meta ton Oktomvri) kai tetoious rolous pou omos den tha leiksoun se 1
mina, alla tha synexisoun na exoun tin efthini (den einai theseis DS)
kai meta tis alithines ekloges, kathoti, ta diadikastika tha ginoun se
kana dio mines etsi kai alloios, ta alla borei kai pote an den to
trexoume emeis.

Apo tin alli, gia na min fainomai strifnos, kai ekloges mia xara
akougetai, an eimaste edo kai exoume ipopsifious gia D.S. 1 mina.

Evripidis