Magaz #6

Nik. Kokras kokni at eexi.gr
Fri Jul 31 10:25:58 EEST 1998

----------
> From: Costas <bcostas at hol.gr>
> To: hellug at argeas.argos.hol.gr
> Subject: Re: Magaz #6
> Date: ÐáñáóêåõÞ, 31 Éïõëßïõ 1998 12:16 ðì
>
> Mixalis Kabrianis wrote:
>
> Ayta ola einai katanohta. To oti th ftiaxnete gia to kefi sas den moy
leei tipota. Kai h sygkekrimenh lista gia to kefi toy Ioannoy ginetai. Egw
diafwnw me to gegonos oti ka6este kai asxoleiste me thn MS, ths dinete kai
aksia apo panw. Mono poy ksexnate oti to magaz "vgainei"
> sto linux.gr kai oxi sto tria-poylakia-ka6ontai/terastios/linux. O noon
noeito.

Symfwnw apolyta mazi sou oti oi anafores sth Microsoft "prepei" na
stamathoun opoio xarakthra kai ean exoun (sobares, xioumoristikes klp). To
giati "prepei" na stamathsoun einai mia ypo8esh ths opoias oles oi
proektaseis kapoia stigmh 8a "eprepe" na ginoun antikeimeno syzhthshs sto
hellug.
8a prose3es omws oti ebala to prepei se eisagwgika. Auto paei na pei oti
den mporeis na ypoxrewseis kanena kai fysika oso kai ean nomizeis kai esy
kai egw kai opoiosdhpote oti exei thn gamath gnwmh posws endiaferetai o
diplanos.
To magaz (alla kai genika to linux.gr) mporei na exei polla kaka (pane na
ta ftia3eis ama eisai toso kalos). Exei omws kai polla, perissotera kala
(auta pou ftia3ane kapoioi alloi, dystyxws den eixa thn timh na symmetexw).

Se teleytaia analysh to magaz einai "periodiko", grafei o ka8enas oti
goustarei kai se kammia periptwsh h apopsh toy syntakth den einai h epishmh
apopsh tou linux.gr, tou hellug, twn enoplwn dynamewn, thw pyrosbestikhs
kai twn loipwn swmatwn asfaleias ...
Synepws, me liga logia to pio sofo pragma sto kosmo na les, ama arxizeis ta
"3 poulakia ka8ontan" kai tous "terastious" auto pou ypo K.S. 8a prepei na
perimeneis einai: "pare 3 kai ante na deis an erxomai..". O noon noeito,
etsi ?

Nikos Kokras
kokni at eexi.gr

P.S. Oute 3erw ton kabrianh (mono fatsikws, sto perifhmo floral) oute exw
nomimo symferon. Petagomai giati mou th spaei na blepw kapoious na
kritikaroun to sympan. Ama den goustareis to ar8ro, katse kai grapse
antilogo gia to epomeno teuxos. Emena den mou arese alla den exw xrono na
grapsw kai synepws skaw. Ta alla einai trixes.
P.S.2 Twra pou t 8ymi8ika, ekeinou pou h8ele na ginei melos tou Hellug kai
sta "prosonta" elege oti menei konta sto floral, tou eipe kanenas oti den
exoume metoxes sto magazi ?