Magaz #6 - The author comes up

Panayotis Vryonis vrypan at hol.gr
Sat Aug 1 12:19:44 EEST 1998

Georgatos Fotis wrote:

> Otan eida exthes thn spitha den fantazomoun oti tha ebgaine fwtia :-)
>
> Mias kai egrapsa to arthro tha ithela na shmeiwsw to eksis sxetika me
> giati asxoloumaste me thn Microsoft:
> Apla giati exoume ta kotsia kai to kanoume.
> Gia ton idio logo pou asxoloumaste me ton kafe!
> H M$ den einai gia emas mia lejh taboo, gia na mhn thn leme.
> Kai einai dikaiwma mas na leme oti pistevoume gia aythn.
> To sygkekrimeno arthro eksallou einai xioumoristiko kai den
> katalabainw
> giati kapoioi to phran sobara. Elpizw oti sas arese.

Emena Foti mou arese. To edeiksa kai se merikous allous sto grafeio,
kapoia stigmhpou eixame "piksei" kai eixe xreiastei na kanoume merika
reboot ton web server (MIS)
kai oloi pe8anan sta gelia...

> Apo ekei kai pera, symfwnw me thn grammi na MHN asxoloumaste me thn M$
>
> opws kai me to RAM otan mas ebrize prin apo kapoio kairo.
> To linux den exei kati na fobhthei apo thn Microsoft (poly perissotero
>
> twra, se sxesh me merika xronia prin).

Den asxoloumaste me thn MS shmainei kata thn gnwmh mou oxi oti den
anaferoume to onoma, les kai einai tamboo, alla oti den anaboun fwties
otan to kanoume. Den pistebw na ginotane kati antistoixo an egrafe
kaneis ena ar8ro gia to Mac h to Solaris. Eimaste an8rwpoi pou exoume
megalh epafh me tous upologistes kai anagkastika h MS mas epireazei
(8etika kai arnhtika), den ginetai na thn agnooume, auto einai
strou8okamilismos!

> Epishs, ta arthra sto magaz ekfrazoun thn gnwmh tou syggrafea tous,
> opote
> den prepei na kathgoreite to magaz gia tis idees tou enos.
> Steilte apla proswpiko email.

> Eyxaristw pou me diabasate

> kai gia na mhn jexniomaste: kala mpania!

Kati akomh: Gia tous perisoterous (an oxi olous) apo emas pou
asxoloumaste me to Linux, to Linux einai to meraki mas, to hobby mas.
Otan loipon mas kanoun kritikh (eite apo "mesa" eite apo "eksw") mporei
na enoxloumaste polu pio eukola giati mas kathgouroun kati pou agapame
polu. Oi kritikes loipon (eidika mesw e-mail pou o allos den blepei thn
ekfrash tou proswpou, ton tono ths fwnhs kai sto katw-katw mporei na mhn
gnwrizei ton apostolea) kalo 8a htan na ginontai me prosektikes kai
hpies ekfraseis.

Oxi tipota allo, alla gia na mhn parekshgoumaste xwris logo kai na
mporoume na sunergazomaste armonika gia kati pou oloi agapame.

Kalo kalokairi kai apo emena,

Panayotis Vryonis <vrypan at hol.gr>