Magaz #6

Michalis Kabrianis mkabrian at acropolis.gr
Fri Jul 31 11:08:33 EEST 1998

On 30-Jul-98 Costas wrote:

> Egw 6ymamai poly kala kai den grafw malakies gia na perna h wra. An
> koitakseis ta archives ths listas 6a deis oti kapote kapoios apo to magaz
> rwtage an episkeptomaste ka6oloy to periodiko? Opws 6ymamai kai thn apanthsh
> thn opoia den 6a soy thn pw gia na mhn ksekinhsw kana
> flame.

1. Kanenas den eipe oti grafeis malakies gia na pernaei i ora
2. To xekinises to flame, apla den to katalabes. To den xekinao flame otan
grafo tetoia pragmata einai mono logia.
3. Koitaksa ta archives tis listas linux-greek-users alla den doulevei to
search. Pantos me thema pou na periexei ti lexi magaz i ti lexi periodiko,
tetoio thread den yparxei. Koitaxa kai ta archives tis Hellug, (se ayta epsaxa
olo to arxeio me ta mails gia tis lexeis magaz kai periodiko) kai oute ekei
brika tipota. Antithetws, brika polles anafores apo pollous gia to magaz, oles
thetikes. (an kai ayto mporo na to apodoso stin eygeneia). Brika kai parapompes
sto Magaz (kai oxi mono apo emas). Tha synexiso na psaxno, alla en tw metaxy,
mipos mporeis na boithiseis ligo ti mnimi mou?

> A nai??!! Tote giati se ka6e tefxos stelnetai email sth lista gia na mas
> enhmerwsete?

A) Afairesi tou counter: O counter se diafores stigmes ekane reset (pio
polles leptomereies sta editorials 2 kai 3, opote kai bgike)
B) Profanos itan plasmatiko to noumero, afou DEN eimaste 800 linuxades stin
ellada. Ara polloi pigainane kai xanapigainane, i itan/einai etsi ilithia i
domi tou periodikou pou se anagkazei na pigaineis xana kai xana stin proti
selida (pragma to opoio bebaia den isxyei. Einai etsi ftiagmeno outos oste i
proti selida na sou xreiazetai kathe fora pou bgainei neo teyxos).
Gi' aytous tous duo logous bgike o counter.

Stelnouume mail sti lista, giati mporei na
yparxoun kai kapoioi pou theloun na tin episkeftoun :-)
Kai nai, an kai sou fainetai periergo, yparxoun kapoioi. To mail sti lista
einai o monos tropos epikoinonias mas mazi sas, kai ayton xrisimopoioume. Twra
an esena se kourazoun, bale ena filtraki na pigainoun kateytheian ta mails me
ti lexi Magaz sto subject, sto gnwsto /dev/null :-)

Pliroforiaka pantos, simera proti mera kykloforias, alloi 10 balane to onoma
tous stin lista ellinon xriston Linux. To opoio simainei oti toulaxiston 10
atoma pigan kai to diabasane. Mazi me sena pou eisai idi stin lista mas kanei
11. Ki emeis alloi 4, mas kanei 15. Ego eimai ikanopoiimenos apo ayto to
noumero. Alla an deis kai ta mails pou exoume apantisei (kai oxi ola osa exoume
labei) sta teyxi 2-6, arthra mailbox, ta opoia synolika einai 47 apo
toulaxiston 40 diaforetika atoma, kai an diabaseis ti lista pou epikaleisai kai
deis posoi anaferontai sto magaz (alloi 10 na sou balo ego) tha deis oti exoume
ena koino pano kato 65 atomon pou milane gia to magaz. Nomizo oti einai arketa
asfales na theoriso oti einai kai alloi 35 as poume pou den milane, opote na oi
100 amesos amesos. Apo tin alli meria, kataxorimenoi Ellines linuxades ypo
opoiadipote morfi kai me tis pio aisiodoxes problepseis (editorial teyxous 2)
einai pano - kato 300. E, einai kalo pososto, etsi? :-)

> Ayta ola einai katanohta. To oti th ftiaxnete gia to kefi sas den moy leei
> tipota. Kai h sygkekrimenh lista gia to kefi toy Ioannoy ginetai. Egw diafwnw
> me to gegonos oti ka6este kai asxoleiste me thn MS, ths dinete kai aksia apo
> panw. Mono poy ksexnate oti to magaz "vgainei"
> sto linux.gr kai oxi sto tria-poylakia-ka6ontai/terastios/linux. O noon
> noeito.

Telika den einai katanoita. Diabase (epanalambano) to editorial tou teyxous 3
(ayto to pareleipsa). H mallon, epeidi ap' oti fainetai DEN tha to diabaseis,
sou antigrafo to kommati:

8ma \kko h]la to opo_o ha ^heka ma amav]qy ed~, e_mai to h]la tgr euh}mgr. J\he
aqhqocq\vor v]qei aj]qaia tgm euh}mg cia aut\ pou cq\vei jai upostgq_fei. <ka ta
\qhqa apoteko}m pqosypij]r ap|xeir ^ elpeiq_er ^ pkgqovoq_er.

An exeis alli gnomi peri efthinis kai antiprosopeysis, me geia sou me xara sou
na steileis ena mail sto Magaz (esto kai kathysterimeno kata 5 mines), na mas
peis tin gnomi sou kai na tin meletisoume. Den eipe kaneis oti eimaste
alathitoi. Exallou to Magaz DEN EINAI KLEISTO PERIODIKO. O KATHENAS GRAFEI OTI
THELEI EKEI. KI EGW, KI ESY, KAI O TERASTIOS.
(sygnommi gia tis fones alla exo barethei na to leo)

> Filika,
> Costas Barakitis
Filika? mmmm as to dextoume

Pragmatika filika (mia pou oloi eimaste sto idio stratopedo)

Michalis Kabrianis
mkabrian at acropolis.gr