Magaz #6

Christos Varelas cvar at startrek.csd.auth.gr
Thu Jul 30 16:52:30 EEST 1998

Παιδιά,
	Χαιρετισμούς από Θεσσαλονίκη και... ψυχραιμία! Αυτό που φαντάζομαι
ότι εννοούσε ο συν-Linuxας Κώστας είναι ότι δεν αξίζει να δίνουμε σημασία
στη ΜικροΜαλακή -- πολύ της "πάει" τόσο που της δίνουν άλλοι! Εγώ πάντως
βρήκα το συγκεκριμένο άρθρο αρκετά αστείο και εύστοχο. Όσον αφορά τώρα την
απήχηση του Magaz, νομίζω ότι μεγαλώνει συνεχώς. Εδώ στη Θεσσαλονίκη
ακούγεται αρκετά -- δεν χάνω ευκαιρία να το συστήνω και ξέρω συγκεκριμένα
άτομα που το διαβάζουν.
	Άντε, take it easy γενικώς και καλά μπάνια!

	Christos Varelas,
	PhD Student of Artificial Intelligence,
	Department of Computer Science,
	Aristotle University of Thessaloniki,