Pros Kabriani kai opoion allon

Mixalis Kabrianis mkabrian at acropolis.gr
Thu Jun 25 13:41:05 EEST 1998

On 25-Jun-98 Evripidis Papakostas wrote:
>Paidia to Adweek (periodiko gia diafimistes klp) thelei na valei se ena
>apo ta tefxi tou mia mikri anakoinosi peri tou to-be sillogou mas:

Prosexe...

>Kati san : O Linus Torvalds tha apoktisei "nomimous" filous tin Ellada,
>To Linux stin Ellada megalonei kati tetoio.
>Mou zitisan ena mikro keimeno san news letter 5-10 grammes pou na leei
>pos o sillogos einai mia prospatheia pou idi ksekinise apo
>epaggelmaties, erastitexnes, foitites klp tou xorou pou endiaferontai na
>proothisoun to polla iposxomeno Leitourgiko afto pou kanei thravsi
>pagosmios ston Elliniko xoro me ipostiriksi national thematon klp kai
>kapoio til, email epikoinonias.

...ti oraio keimenaki egrapses. Me ligo "xtenisma" einai etoimos.

>O Kabrian exei ton axaro rolo PR (Public Relations) me ta meli, bas kai
>antexei kai kati tetoio?

O.k., tha sta fero to Sabbato to proi na synnenoithoume pou pane.

>Kaneis allos bas kai thelei na pei dio malakioules ?
>Na ta sirrapso kai na tous to steilo me enan pigouino jpg san logo (ton
>elliniko).

Steilte idees na mazeytoun...

>Apantiste an boreite mexri kai paraskevi.

 ... opos leei kai o Evripidis mexri Paraskevi, gia na teiosoume to Sabbato.

>Evripidis.

         Mixalis Kabrianis
    Network Management Center
Agricultural University of Athens

Prosoxi:
Apo 1/7/98, den tha isxyoyn oi e-mail dieythynseis
mkabrian at auadec.aua.gr  kai  mkabrian at mk.aua.gr

Mporeite na xrisimopoieite tin mkabrian at acropolis.gr