LINUX-HOWTO, kalokairi 98

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Sun Jun 21 16:15:48 EEST 1998

Panayotis Vryonis wrote:

> Nomizw, oti exw etoimo ena RPM pou bazei ellhnika sto XFree86-3.3.1

  Se ti einai basismeno; Sth douleia tou Tsakirh h sto grISOXKb;
 Rwtw gia na tou ri3w mia matia gia na epalh0eusw ean to "semi-
 automatic" installation pou exw etoimasei gia to grISOXKb-1.2
 0a doulepsei OK gia to Red Hat.

  Pisteuw oti to "mellon" ths yposthri3hs glwssas brisketai sthn
 enswmatwsh tou sto periballon. H prospa0eia tou Giannh tou
 Tsakirh einai kalh, alla h gnwmh mou einai oti prepei kapoios na
 katsei na grapsei tis allages pou xreiazontai gia na "paizei"
 swsta to kikbd. Den exw "akoumphsei" akomh tipote apo to KDE (den
 exw dokimasei kamia version mexri twra), alla kapote mesa sto
 kalokairi skopeuw na asxolh0w me to kikbd ean den emfanistei
 allos me ore3h na to kanei.

> 4. Ellhnika sto Netscape (den einai meros tou OS, alla xreiazetai, etsi
> den einai?)

  To problhma me to Netscape, einai oti stis ektypwseis exei leipsh
 ypostrhri3h gia char-sets alla ektos tou Latin-1 (aka 8859-1)...

  Dhmhtrhs

 PS. Sorry Panagiwth, alla *den* exw Red Hat egkatesthmeno kapou
     gia na dokimasw to RPM sou.