Fwd: Εγγραφή στον σύλλογο σαν μέλος

Voula Sanida voulariba at rocketmail.com
Thu Jun 18 09:05:20 EEST 1998

Lavame kai afto edo episis, apo ton K. Tsakaloglou
pou endiaferetai gia Linux. Ti kanoume me ta paidia
pou theloun siga siga na eggrafontai ?

---"K.Tsakaloglou" <tsakf at matrix.kapatel.gr> wrote:

> Γράφω προγράμματα από το 1980. Πέρασα όλες εκείνες
τις ωραίες φάσεις της εξέλιξης των υπολογιστών που
γινόταν καθαρά από μεράκι. Τώρα πια επαγγελματίας έχω
αρχίσει λίγο να βαριέμαι αυτά τα Windows και τον
επαγγελματισμό. Ψάχνοντας βρήκα το LINUX και πιστεύω
ότι μπορεί να γίνει το νέο λειτουργικό και το ωραίο
είναι ότι με αυτό ασχολούνται πάλι υπάρχουν άνθρωποι
που έχουν μεράκιν. Αν και δεν έχω αρχίσει να το
δουλεύω (το LINUX) πολύ, θέλω να γνωρίσω ανθρώπους
που έχουν μεράκι γι' αυτό το λειτουργικό και για να
μάθω περισσότερα αλλά και βοηθήσω για την εξάπλωση
του Linux στην Ελλάδα. Περιμένω νέα για τον σύλλογο
και επειδή δουλεύω στη Στουρνάρα θα ήθελα να βρεθούμε
στην επόμενη συνάντηση΄(άν γίνει στα Εξάρχεια) και να
κανονίσω την συνδρομή μου και να δω σε τι μπορώ να
βοηθήσω.

> Φιλικά
>
> Κ. Τσακάλογλου

<HR>
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD W3 HTML//EN">
<HTML>
<HEAD>

<META content=text/html;charset=iso-8859-7
http-equiv=Content-Type>
<META content='"MSHTML 4.71.1712.3"' name=GENERATOR>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT size=2>Γράφω προγράμματα από το 1980.
[...]
να δω σε τι μπορώ να βοηθήσω.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2>Φιλικά </FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>