Ta meli mas ta kali mas

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Fri May 22 08:22:00 EEST 1998

Xristos Athanasopoulos wrote:

>     Re paidia na rwthsw kati giati mperdeythka.
> Mono ta 20 onomata 8a einai o syllogos? Den mporei na einai parapanw?
> Egw eimai mesa stoys 20? Lefta 8a dwsoyn OLOI h monon oi 20?
>
> Xrst.
Gia xara.
20 einai to minimum atomon pou xreiazetai. Ego i lista pou eida kai
ipegrapsa eixe akrivos 20 onomata. Afto fantazomai egine giati an
grapseis kai alla, afksanontai oi pithanotites na min ipograpsei kapoios
kai na paei strafi olo to xarti. Nomizo den isoun mesa, den kovo kai to
kefali mou. O Maistrelis omos tha thimatai.
Afto pou ksero, einai pos an epitrepetai na simplirosoume me to xeri apo
kato kai alla onomata mi daktilografimena, an kapoios thelei na einai
sta idritika meli, boroume afou rotisoume to dikigoro, na ton
simplirosoume.
Peri lefton, fantazomai oloi dinoun, an einai na'nai meli (idritika i
mi). Apla ta idritika PREPEI na ta valoun prin to syllogo eno oi loipoi
boroun kai meta.