Kerdoskopikos ??????

Costas bcostas at hol.gr
Thu May 7 21:01:37 EEST 1998

kokni at eexi.gr wrote:

> Dieukrinizw oti enw exw olh thn kalh dia8esh na symetasxw sthn prospa8eia, den
> proti8emai se *kammia* periptwsh na ginw melos kerdoskopikou swmateiou (gia
> forologikous logous kyriws alla epishs kai gia logous nomikhs eu8hyhs).
> Apo thn teleutaia fora pou anamix8hka me to 8ema tou Hellug (se mia synathsh
> sthn Florian), fainetai oti kapoia pragmata allazoun (??) ws pros ton xarakthra
> tou syllogou, kai parakalw na mou 3eka8arisete poios e8ese to 8ema tou
> "kerdoskopikou syllogou" kai me poia aitiologia.
> Filika,

Koitakse den einai opws akrivws fainetai to 6ema. Arxika 6ixthke to gegonos oti
kapoia stimgh o syllogos 6a prosferei kapoies yphrhsies gia tis opoies 6a prepei na
amoivetai. Twra apo ekei mexri to kerdos yparxei terastia diafora. Giati kai to
Deree einai mh kerdoskopikos organismos alla ayto den shmainei oti den plhrwnetai
gia tis yphresies toy. Apla symfwna me to diko moy kefali an kapoia mera feripein
apofasiseis san Hellug na diorganwseis ena synedrio tote apo poy 6a vgoyn ta
xrhmata? Den mporeis na les monimws sta melh plhrwste. Oyte mporeis na ka6oriseis
apo prin to ypsos ths amoivhs wste na kalypseis ola ta tyxon eksoda sthn poreia. An
ta melh einai polla tote isws ayto ginetai alla kai pali yparxei to 6ema ti ginetai
an perisepsoyn lefta apo tis syndromes. Syzhthsh kanoyme na doyme poy 6a
katalhksoyme.

Costas Barakitis