Kerdoskopikos xaraktiras 'h mi tou HELLUG

I.Ioannou roryt at hol.gr
Tue May 5 02:58:31 EEST 1998

On 03-May-98 Stoilis Ioannis wrote:
> diastaseis, kalos 'h' kakos. H olh idea tou HELLUG ginetai apo meraki
> kai mono apo (opows blepw) kuriws foitites kai xompistes. Den nomizw

50 % Rong.

> kati san sponsora...kati pou na mas boh8hsei na 3ekinhsoume, na
> ginoume
> gnwstoi, wste na au3hsoume tis suneisfores mas kai na kanoume

O "sponsoras" tha mporouse na yparxei. Alla h skepsh "an then exoume tis
plates enos megalou den kanoume tipota" einai 100% lathos. An htan etsi
tipota sto Linux den tha eixe ginei. Den xreiazomaste kanena gia na
ginoume gnostoi : to HELLUG gia ayto fiaxnetai. Ayto pou tha
xreiastoyme einai esoda kai swsth diaxeirhsh toys. H problepsh pou
elega egw einai ayto :

Apo  :

> ΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
> ΑΡΘΡΟ 12ο
---
> 6. Τυχόν έσοδα από οργάνωση σεμιναρίων, εγκατάσταση λογισμικού
> 7. Πώληση εντύπων (βιβλίων και περιοδικών)

Na ginei kapws etsi

6. Έσοδα από εκδnλώσεις και παροχές υπnρεσίας εκ μέρους του συλλόγου
, όπως οργάνωση σεμιναρίων, εγκατάσταση και συντnρnσn λογισμικού, πώληση
εντύπων (βιβλίων και περιοδικών) καθώς και όποιο άλλο εσοδο προκύψει
από λοιπές δραστnριότες του συλόγου

H diasfalish toy mh kerdoskopikou proerxetai apo ta arthtra pou milane
gia thn diathesh twn esodwn. Kai ayrio tha koitakso na ferw thn
nomothesia (eforia klp) pou sxetizetai me tetoia esoda.

I.Ioannou <roryt at hol.gr>