NA ENA KATASTATIKO

Mixalis Kabrianis mkabrian at mk.aua.gr
Mon May 4 11:53:13 EEST 1998

On 04-May-98 "I.Ioannou" wrote:

>Nai, alla o sylogos einai mourh, kai me kratikh boula, kai mporei na
>kontrarei se mia ekthesh toys megalous, kai mporei na kanei seminaria
>pou oute gia asteio den exoun ksanaginei sthn Ellada, kai pou tha
>endiaferoun to eury koino twn asxoloumenwn me PC.

Apolytos sosto.

>Twra egw esteila ston Maistreli enan filo pou einai pigmenos karga aythn
>thn epoxh me prooptikes na ksemperdeyei meta apo kana xrono.
>Endiaferetai alla den mporei. Na ton petaksoume eksw ? Kai paromia
>isxyoun se genikes grammes kai gia emena. Na fygw ?

Mi, mi, mi. Den nomizo oti einai ayto to thema!!! To thema, opos to katalaba
apo ta legomena tou Evripidi, einai i DIATHESI gia boitheia, kai oxi i
ynatotita PAROXIS boitheias.
 >O neos xrhsths Linux pou tha exei aplos thn periergeia ? Na fygei kai
>aytos ? Otan tha pane fantaroi osoi einai foithtes, na toys
>diagrapsoume ? Den ta katalabainw ayta. Osoi mporoun kai theloun na
>prosferoun. H ypoxrewtikh ergasia einai gia tis fylakes kai ta
>stratopeda sygkentrwshs.

Pali tha po oti den tethike thema ypoxreotikis ergasias, alla epeidi blepo oti
se pollous "ksinizoyn" ayta ta themata, giati den ta bgazoume na xemperdevoume
(kai ego antithetos eimai, me opoiasdipote morfis periorismous, apla
katalabaino oti kapou prepei na mpoun kai kapoioi tetoioi gia na min kanoume to
syllogo oiko anoxis).

>Nomizw oti tha mporouse na yparxei mia morfh commercial yposthrikshs me
>ta esoda sto tamio. Allwste an theloume kapote na feroume to Linus sthn
>Ellada (kai oxi mono) tha xrewiastoun kai kapoia fragka - apo pou allou
>tha bgoun ? Mhpws ayto tha eprepe na einai kai mia problepsh sto
>katastatiko ?

Mipos ayto, aytomatos mas bgazei apo (mi kerdoskopikou xaraktira?)
Ayto pantos lynetai. To analambanei kapoio melos (to emporiko paketo) kai kanei
dorea ta esoda sto syllogo....

>I.Ioannou <roryt at hol.gr>

        Mixalis Kabrianis
     mkabrian at auadec.aua.gr