NA ENA KATASTATIKO

I.Ioannou roryt at hol.gr
Mon May 4 07:45:51 EEST 1998

On 04-May-98 Evripidis Papakostas wrote:
> Nai! Kapoioi isos fevgoun etsi! Den tous to apaitoume omos, zitame na
> exoun diathesi gia ergasia analogi ton dinatotiton tous (an o xronos
> oi
> gnwseis kanoun tis dinatotites tous 0 tote OK). Alla an den iparxei i
> diathesi den katalavaino giati na eimaste ston idio sillogo.

Isos tha eprepe na to ksanaskeftoume to thema, "then theloume
arxosxolous, asxetous, h pnigmenous stis ypoxrewseis sthn parea mas"
?????!!! ????

> Theoritika,
> eisai filos i xristis an thes na doseis kai na pareis. Allios den
> iparxei kai kammia anagi na graftei kaneis sto sillogo (oute gia
> afton

Nai, alla o sylogos einai mourh, kai me kratikh boula, kai mporei na
kontrarei se mia ekthesh toys megalous, kai mporei na kanei seminaria
pou oute gia asteio den exoun ksanaginei sthn Ellada, kai pou tha
endiaferoun to eury koino twn asxoloumenwn me PC.

Twra egw esteila ston Maistreli enan filo pou einai pigmenos karga aythn
thn epoxh me prooptikes na ksemperdeyei meta apo kana xrono.
Endiaferetai alla den mporei. Na ton petaksoume eksw ? Kai paromia
isxyoun se genikes grammes kai gia emena. Na fygw ?
O neos xrhsths Linux pou tha exei aplos thn periergeia ? Na fygei kai
aytos ? Otan tha pane fantaroi osoi einai foithtes, na toys
diagrapsoume ? Den ta katalabainw ayta. Osoi mporoun kai theloun na
prosferoun. H ypoxrewtikh ergasia einai gia tis fylakes kai ta
stratopeda sygkentrwshs.

> Makari na boroume!
> As ftasoume ekei kai ta vriskoume. Nomizo pos den boroume p.x. na

Nomizw oti tha mporouse na yparxei mia morfh commercial yposthrikshs me
ta esoda sto tamio. Allwste an theloume kapote na feroume to Linus sthn
Ellada (kai oxi mono) tha xrewiastoun kai kapoia fragka - apo pou allou
tha bgoun ? Mhpws ayto tha eprepe na einai kai mia problepsh sto
katastatiko ?

I.Ioannou <roryt at hol.gr>