Na metriomaste kiolas

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Mon Apr 27 08:43:26 EEST 1998

Oraia, vlepo to sistima arxizei na doulevei...

Theoro (peite an kano lathos) pos peripou osoi einai sti lista, tha
einai kai meli tou HELLUG.
Telos panton gia na to sigourevoume, opoios simfonei as stilei ena
minima pos einai mesa, gia na arxisoume na metriomaste.
Mipos kai borei kapoios na kanei mia katagrafi (onoma, tilefono, mail,
dievthinsi) me osous (tixon) apantane kai dilonontai?. Tha xreiastei.
Kapoia stigmi an ta pragmata pane kala na vrethoun toulaxiston na
ipograpsoun, dosoun sindromi klp.

Re mousia (Kosta Maistreli) mia pou exeis kai tin lista ton atomon tou
kaffe den ta kratas esi? (leo mipos)

O Nikos Araxovas (infonick at hol.gr) leei na ton ipologizoume os melos
klp. Ara na o protos. (Grafe Kosta!!)

Ego loipon eimai mesa episis! (na enas devteros)

Evripidis Papakostas
Roumelis 10
153 41 Athina
Thl: 6017123