Σχετικά με FreeBSD

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Wed Mar 24 22:53:24 EET 2010

On 24/03/2010 9:51 μ.μ., Demetris wrote:
> Συγχωρέστε με για το προηγούμενο mail έβαλα λάθος encoding.. ειμαι
> καινούργιος στο mailing list.. θα ήθελα να μάθω πως μπορώ να βοηθήσω
> σε οτιδήποτε για το FreeBSD (μεταφράσεις κλπ)

Heh, νομίζω χρειαζόμαστε ένα new translators FAQ!

Δημήτρη καλώς ήλθες, σε ευχαριστούμε για τη διάθεση σου να βοηθήσεις!

Τη δεδομένη στιγμή έχουμε επικεντρωθεί στο Handbook και στο FAQ, αλλά
υπάρχουν και διάφορα ακόμα μικρότερα τμήματα της τεκμηρίωσης (άρθρα) τα
οποία μπορούν να μεταφραστούν.

Γενικά μπορείς να δεις ότι έχουμε μέχρι στιγμής έτοιμο στην επίσημη
τοποθεσία εδώ:

http://www.freebsd.org/doc/el/

και συγκεκριμένα το handbook:

http://www.freebsd.org/doc/el/books/handbook

μεγάλο μέρος είναι μεταφρασμένο, αλλά φαίνεται έχουμε κολλήσει στα
τελευταία κεφάλαια ;)

Το FAQ:

http://www.freebsd.org/doc/el/books/faq

είναι μεταφρασμένο περίπου το 40%

Κάποιες από τις τελευταίες μας αλλαγές δεν έχουν φτάσει ακόμα στο
επίσημο site, και γενικά μπορείς να βρεις τα πειραματικά μας builds εδώ:

http://www.freebsdgr.org/handbook

http://www.freebsdgr.org/faq

Στο ίδιο site μπορείς επίσης να βρεις πληροφορίες για την ομάδα:

http://www.freebsdgr.org/index.php/Ελληνική_Ομάδα_Μετάφρασης

και τι μεταφράζει ο καθένας και γενικά την εικόνα της προόδου:

http://www.freebsdgr.org/sgml.php

Δες αν κάτι από όλα αυτά "σου κάνει κλικ" για να μεταφράσεις, αλλά
φυσικά μπορείς να βοηθήσεις και αλλιώς (π.χ. να κοιτάξεις το κείμενο για
συντακτικά λάθη, διορθώσεις σε σχέση με το αγγλικό κλπ).

Για να ξεκινήσεις, θα χρειαστείς τα documentation sources. Μπορείς να τα
κατεβάσεις με διάφορους τρόπους, αλλά για να μη σε μπλέξω (άμεσα
τουλάχιστον ;) ) με συστήματα version control, υπάρχει εδώ ένα
ενημερωμένο tarball:

http://downloads.freebsdgr.org/freebsd/doc-sonicy.tar.gz

Έχε υπόψη σου ότι η κωδικοποίηση είναι ISO8859-7. Για ότι απορίες η
διευκρίνηση χρειάζεσαι, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας. Στα
αρχεία της mailing list θα βρεις και άλλες οδηγίες που έχουμε στείλει
κατά καιρούς και ίσως σου φανούν χρήσιμες.

Φιλικά,
Μανώλης