joining freebsd-doc-el

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Mon Jun 29 15:06:52 EEST 2009

Konstantinos Koukopoulos wrote:
> Χαίρετε,
>
> Λέγομαι Κώστας Κουκόπουλος και πιστεύω μπορώ να βοηθήσω με τις
> μεταφράσεις. Έχω στήσει ένα αντίγραφο του repo εδώ:
>
> http://quoth.noc.uoa.gr/hg/doc-el-kouk/
>
> Μάλιστα ήδη βρήκα ένα μικρό λαθάκι και το διόρθωσα εδώ:
>
> http://quoth.noc.uoa.gr/hg/doc-el-kouk/rev/19ee954ebf99

Θαυμάσια!
Καλώς ήλθες!

> Υπάρχει κάποια προτεραιότητα; Για να μην αλληλοεπικαλυπτόμαστε, με τι
> ασχολούνται οι υπόλοιποι στο project;

Η γενική ιδέα είναι μάλλον να τελειώσουμε το Handbook, αλλά δεν είναι
υποχρεωτικό να ασχοληθείς με αυτό. Υπάρχουν ακόμα άρθρα, www, το FAQ...
Μπορείς να καταπιαστείς με αυτό που θες/μπορείς/προτιμάς.  Κάθε βοήθεια
είναι σημαντική!

Σχετικά με το τι μεταφράζουμε αυτή την εποχή, μπορείς να το δείς εδώ:

http://www.freebsdgr.org/sgml.php

(και γενικά μπορείς να δεις διάφορες πληροφορίες στο www.freebsdgr.org.
Μάλλον θα πρέπει να γράψω και ένα FAQ με ότι γράφουμε συνήθως στους
νέους contributors)

Εδώ είναι η πλήρη σειρά του Αγγλικού Documentation για να πάρεις μια ιδέα:
http://www.freebsd.org/doc/en

> Επίσης, κινδυνεύοντας να ρωτάω κάποιο FAQ, υπάρχει κάποια σκέψη για
> μετατροπή των κειμένων σε UTF-8;

Σκέψη υπάρχει, αλλά τη δεδομένη στιγμή υπάρχει τεχνικό πρόβλημα ακόμα
και στην παραγωγή PDF από το 8859-7 που είμαστε τώρα.