Re: push αλλαγών προς το cvs

vaggelis typaldos vtypal at gmail.com
Fri May 1 23:20:35 EEST 2009

Πολύ καλή η ιδέα για το IRC meeting. Αν είναι δυνατόν πάντως μετά τις 10μμ.

Σχετικά με το IRC, να ρωτήσω κάτι. Μπαίνω πολύ συχνά στο freenode.net
μιας που εκεί βρίσκεται η συντριπτική πλειοψηφία των συζητήσεων που
παρακολουθώ, αλλά τις περισσότερες φορές με βολεύει το Mibbit (
http://www.mibbit.com/ ) .

Μήπως έχει καταφέρει κανείς να συνδεθεί με mibbit στον grnet?

Στις 1 Μάϊος 2009 9:25 μμ, ο χρήστης Manolis Kiagias
<sonic2000gr at gmail.com> έγραψε: