bsd.gr

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Mar 29 01:02:25 EET 2009

On Sat, 28 Mar 2009 17:23:32 +0200, Manolis Kiagias <sonic2000gr at gmail.com> wrote:

> Α ωραία! Ο Νίκος έχει κάτι στο μυαλό του, και φαντάζομαι θα έχει και
> κάποιο μηχάνημα στο ΠΑΠΕΙ να το φιλοξενήσει :)

Αντώνη, κατ' αρχήν σ' ευχαριστούμε για το email και που πες το domain
για να μην καταλήξει ξέρω 'γω να φιλοξενεί κάτι πολύ άσχετο με BSD.

Νίκο, υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνει host σε μηχάνημα στο ΠΑΠΕΙ;

Επίσης, αν χρησιμοποιηθεί το domain, καλό είναι να μπορούμε να πούμε
στον Αντώνη τι είδος από χρήση θα γίνεται.  Ξέρω γω, έχει νόημα κάτι
σαν www.gr.freebsd.org web site mirror;  FTP ή CVSweb mirror;  Κάτι
άλλο, που μου διαφεύγει εμένα αυτή τη στιγμή;