FWD: Έναρξη Δηλώσεων συμμετοχής (fosscomm)

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Wed Mar 18 22:23:11 EET 2009

Giorgos Keramidas wrote:

> Εγώ δεν είμαι σίγουρος αν θα μπορώ να κάνω πρόταση για ομιλία σε αυτό το
> FOSSCOMM, αλλά θα είμαι σίγουρα εκεί σαν επισκέπτης.  Αν ψήνεστε να
> κάνουμε κάτι σαν `περίπτερο' με μοίρασμα από CD-ROM, DVD-ROM ή FreeBSD
> flyers, stickers κι άλλο `marketing' υλικό είμαι μέσα.

Μετά το "release party" :) έχω αρκετή εμπειρία σε marketing material.
Φυσικά ψήνομαι.
Βέβαια μάλλον θα πρέπει να δώσουμε και PC-BSD / Desktop BSD για κάτι πιο
ελαφρύ (αν και με χαλάει το KDE)
Θα μπορούσαμε βέβαια να κάνουμε μια επίδειξη εγκατάστασης FreeBSD με νέα
πακέτα από DVD (θα τα φτιάξω με tinderbox).
Αυτοκόλλητα επίσης μπορώ να τυπώσω. Έχω βρει και glossy χαρτί.

Όσο για την ομιλία, δεν θα ήταν σκόπιμο λες να δείξουμε την πρόοδο στις
μεταφράσεις; Μια γρήγορη εισαγωγική αναφορά στο FreeBSD, και έπειτα
αποκλειστικά για το Greek Doc Project. Τι λες;

Υ.Γ. Έγινε σήμερα η εκδήλωση για το ΕΛΛΑΚ στο Εμπορικό/Βιομηχανικό
Επιμελητήριο Χανίων. Θα δημοσιεύσω περισσότερα (και τις παρουσιάσεις)
στο blog και στο chania-lug.gr μόλις συνέλθω λίγο (έχω ένα φοβερό
κρύωμα).  Με λίγα λόγια ήρθε πάρα πολύς κόσμος! Κανείς δεν το περίμενε.
Γεμίσαμε την αίθουσα (αρκετά μεγάλη) και είχαμε και όρθιους. Είχαμε δύο
υπολογιστές στημένους workshop έξω από τον κύριο χώρο και έγινε χαμός.
Μοιράσαμε πάνω από 200 CD.  Έκανα και την παρουσίαση για τη Λειτουργία
Project ΕΛΛΑΚ Μεγάλης Κλίμακας (FreeBSD ως υπόδειγμα) η οποία πήγε καλά
- αν και κράτησε παραπάνω από όσο ήθελα (και φυσικά παρέλειψα και
διαφάνειες). Πάλι θα μας δείξει η τηλεόραση νομίζω :)