on the road...

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Mar 9 07:54:26 EET 2009

Θα είμαι Αθήνα για 2-3 μέρες (από χτες το απόγευμα είμαι, βασικά).

Μόλις τελειώσω την επαναφορά του `igloo.linux.gr' (στο οποίο
είναι hosted και το `hg.hellug.gr') θα μείνω λίγο ακόμα, και μετά
φεύγω πάλι για Πάτρα.

Αν δεν κάνω συχνά updates στο doc-el του bitbucket αυτές τις
μέρες είναι επειδή είτε δεν έχω δίκτυο, είτε είμαι εκτός σπιτιού.

Έχω ήδη κανονίσει 1-2 συναντήσεις, αλλά όποιοι είναι Αθήνα και
έχουν όρεξη για καφέ, φαγητό ή κάτι αντίστοιχο, πάρτε με τηλέφωνο
όποτε θέλετε στο: 6955 989200.  Σημείωση: Είναι σε dying mode το
τηλέφωνο, αλλά γενικά την ψιλοπαλεύειόσο είμαι εκτός σπιτιού.  Αν
δεν απαντήσω αμέσως, δοκιμάστε πάλι :-)