bitbucket repository clone

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Feb 18 17:30:28 EET 2009

Ανέβασα το doc-el που έχω στο hg.hellug.gr και στο bitbucket hosting
site.  Το bitbucket έχει 'free' χώρο μέχρι 150 MB (τώρα το doc-el είναι
περίπου το 1/10 από αυτό), και επιτρέπει εκτός από Mercurial hosting:

  * Wiki για τις μεταφράσεις.  Είναι ένας ωραίος κι εύκολος τρόπος να
    κάνω κάτι σαν αυτό που έχει γράψει ο Μανώλης στο freebsdgr, χωρίς να
    κάθομαι να στήνω wiki στο hg.hellug.gr.

  * Issue tracker.  Σκέφτομαι να το χρησιμοποιήσω για 'todo list' για
    ότι χρειάζεται να γίνει ακόμα.

Προς το παρόν έχω κάνει μόνο ένα clone του doc-el tree εκεί, αλλά θα
ανεβάσω και το 'testing' που πετάω patches πριν τα τελειώσω 100%.  Ετσι
δε θα είναι μόνο στο laptop μου, και θα είναι πιο 'visible' :)

Το 'clean' copy από το doc-el του hellug υπάρχει στο:

    http://bitbucket.org/keramida/doc-el/

Το 'testing repository' που κάνω δικές μου αλλαγές είναι στο:

    http://bitbucket.org/keramida/doc-gker/