Translation of section 29.2 "The inetd "Super-Server" (handbook's network-servers chapter)

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Fri Feb 13 19:43:01 EET 2009

vaggelis typaldos wrote:
> http://typal-doc.superuser.gr/rev/6cf5a8080279
>
> Μια πρώτη μετάφραση της ενότητας 29.2 # The inetd "Super-Server" (θα
> κάνω και διορθώσεις γιατί κάποια σημεία δε μου αρέσουν).
> Μπορείτε να κάνετε pull από το http://typal-doc.superuser.gr/

Cool :)

> Μανώλη έκανα μια αλλαγή και στο μπάνερ στο planet.hellug.gr
> <http://planet.hellug.gr> προς το freebsdgr.org <http://freebsdgr.org>
> (νομίζω είναι το πιο κατάλληλο)
> http://groups.google.com/group/Planet-ELLAK/browse_thread/thread/af13887ff6b9f13f
>
> Κυριάκο καλώς ήρθες στην ομάδα μεταφράσεων.

Ναι, παρακολούθησα τη συζήτηση γιατί είμαι και εγώ γραμμένος στον
πλανήτη οπότε παίρνω τα μηνύματα. Καλή ιδέα πράγματι.
Θα έλεγα να αλλάξουμε και το banner. Έχω ένα banner στο blog μου
(freebsdgr.blogspot.com) αλλά δεν μου αρέσει πολύ.  Μπορεί κάποιος να το
βελτιώσει; (Έχω εννοείται τα sources.)