doc-el: 4 new changesets

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Thu Jan 8 18:18:25 EET 2009

Giorgos Keramidas wrote:

> Νομίζω πως έχεις δίκιο, αλλά μια σύντομη αναζήτηση που έκανα πριν το
> commit στο κλασικό μωβ συντακτικό δε βρήκε τίποτα.

Ναι, και εγώ δεν έχω κάτι γραπτό στο θέμα. Βασικά δεν το είχα σκεφτεί
ουσιαστικά ποτέ, μέχρι που διάβασα αυτό:

http://www.freebsd.org/doc/en/books/fdp-primer/writing-style.html

στο σημείο που λέει για "serial comma" και σκέφτηκα αν αυτό ισχύει κάπως
και για τα Ελληνικά.  Το λεξικό του Μπαμπινιώτη γράφει για τις διάφορες
χρήσεις του "και" αλλά δεν μιλάει για κόμματα (λογικό, λεξικό είναι όχι
συντακτικό). Ρώτησα φιλόλογο του σχολείου για το θέμα και μου είπε αυτά
που έγραψα παραπάνω.

> Θα το κοιτάξω πάλι, αλλά αν το βρεις πριν από μένα, πες μου.  Δεν είμαι
> σίγουρος ότι όλες οι αλλαγές από το changeset 3367e4d30b18 είναι 100%
> «σωστές» αλλά αλλάζει εύκολα αυτό :)

Μερικές διορθώσεις ίσως είναι "λάθος" αλλά με την έννοια ότι μπορεί να
μπει εκεί κόμμα και όχι ότι χρειάζεται απαραίτητα. Π.χ. στη γραμμή 10
μπορεί να μπει αλλά μάλλον δεν χρειάζεται (είναι και θέμα πως θα
διαβάσεις την πρόταση). Το ίδιο και στη 19. Σε άλλες αλλαγές όπου
συνδέει πιο μεγάλες δευτερεύουσες προτάσεις μάλλον μπορεί να μείνει.
Αλλά νομίζω πως είναι περισσότερο θέμα χρώματος του γνωστού υποστέγου,
οπότε μη κάνεις τίποτα :)

Υ.Γ. Βρήκα μόλις αυτό: http://www.asxetos.gr/article.aspx?i=1753 το
οποίο λέει περίπου αυτά που μου είχε πει η φιλόλογος (αθάνατο Google!)