Το άρθρο greek-langugage-support στο l10n

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Dec 31 19:30:44 EET 2008

On Wed, 31 Dec 2008 01:31:27 +0200, Manolis Kiagias <sonic2000gr at gmail.com> wrote:
> Νομίζω πως είναι ώρα να προστεθεί στο αντίστοιχο κεφάλαιο:
>
> http://hg.hellug.gr/freebsd/doc-sonicy/rev/b7f3722b3e65
>
> σκέφτηκα να βάλω ένα entity για το άρθρο στο urls.ent αλλά μάλλον θα
> είναι λίγο περίεργο γιατί είναι μόνο στα Ελληνικά. Θέλει καμιά άλλη αλλαγή;

Φεύγω για πρωτοχρονιάτικο δείπνο σε λίγο, αλλά νομίζω πως είναι καλή
ιδέα να κάνουμε τα εξής:

  - Να ενσωματωθεί στο Ελληνικό Handbook, στο τμήμα υποστήριξης
    localization.

  - Μόλις το φέρουμε στα μέτρα μας και φαίνεται καλό στο Ελληνικό
    Handbook, το μεταφράζω εγώ στα Αγγλικά και το κάνουμε commit
    και στο Αγγλικό Handbook.

Κάτι τέτοιο είχε προτείνει και ο Murray όταν το συζητήσαμε στη λίστα
freebsd-doc.  Θα βρω αργότερα το email, μόλις γυρίσω σπίτι.

&wishes.happy-new-year; 2009