Το "δικό μας" freebsd.ent αγνοείται από το build...

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Sat Nov 29 14:50:19 EET 2008

Manolis Kiagias wrote:
> Για να είμαι πιο ακριβής, το share/sgml/freebsd.ent κάνει override τα
> δικά μας entities αντί για το αντίθετο. Αν βάλουμε πρόσθετα entities στο
> δικό μας freebsd.ent λειτουργούν...
> Αυτό φαίνεται στο build του introduction:
>
> "Η πιο πρόσφατη 6.4-RELEASE κυκλοφόρησε την Nov 2008. " => θα έπρεπε να
> λέει "Νοε 2008"
>
> Τι μας λείπει;

Χμ... ενάντια σε κάθε οδηγία, λειτουργεί όταν αντιστρέψω τα entities στο
books.ent:

<!ENTITY % freebsd.el PUBLIC "-//FreeBSD//ENTITIES DocBook Miscellaneous
FreeBSD Entities//EL">
%freebsd.el;
<!ENTITY % freebsd PUBLIC "-//FreeBSD//ENTITIES DocBook Miscellaneous
FreeBSD Entities//EN">
%freebsd;

Τα υπόλοιπα entities από το κεντρικό freebsd.ent δεν φαίνεται να
επηρεάζονται. Φαίνεται να ισχύει το πρώτο που ορίστηκε και όχι το
τελευταίο. Βγάζει νόημα αυτό;