Αλλαγές στη Σελίδα Κατάστασης Μεταφράσεων

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Thu Nov 6 18:28:01 EET 2008

Καλησπέρα

Εδώ και δύο μέρες ξεκίνησα να κάνω κάποιες αλλαγές σε αυτή τη σελίδα:

http://www.freebsdgr.org/sgml.php

Είναι η γνωστή σελίδα που χρησιμοποιεί το checkupdate και μερικά δικά
μου scripts, και τώρα πλέον έχει τα ακόλουθα:

- Links για κατέβασμα των SGML αρχείων.  Είναι πλέον πολύ απλό για
κάποιον να συμμετέχει: με ένα κλικ κατεβαίνει το αντίστοιχο sgml
απευθείας από το repository. Τα κεφάλαια του Εγχειριδίου φαίνονται πλέον
με τη σωστή σειρά και με την περιγραφή τους αντί για απλώς ένα ξερό
filename.
- Χρωματιστά τετραγωνάκια που δείχνουν τα κεφάλαια που είναι
μεταφρασμένα / αμετάφραστα / σε εξέλιξη
- Και φυσικά τα χρώματα στα revision που δείχνουν αν είμαστε πίσω σε
κάποιο κεφάλαιο σε σχέση με το Αγγλικό.

Με την ευκαιρία, αντικατέστησα και όλα τα αγγλικά κείμενα στα
αμετάφραστα κεφάλαια ώστε να είναι στις τελευταίες εκδόσεις.
(Χρειάστηκαν μικροαλλαγές σε δύο μόνο συνόψεις)

Μετρώντας τα ... κόκκινα τετραγωνάκια παρατηρεί κανείς ότι έχουν μείνει
11 αμετάφραστα κεφάλαια από το handbook ;)  (και τρία ακόμα είναι σε
εξέλιξη)

Έκανα μια σχετική δημοσίευση στο blog μου (
http://freebsdgr.blogspot.com ) το οποίο εμφανίζεται και στο
http://planet.ellak.gr και ελπίζω να υπάρξει κάποια ανταπόκριση :P

Υ.Γ. Μεταφράζω το κεφάλαιο 'mail'