doc-el commit 797:98d1b72692af - eresources: Change literal Free...

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Tue Sep 23 08:08:11 EEST 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Τώρα το είδα!  Αυτή η πρόταση μπορεί να παρεξηγηθεί στο ότι τα μέλη της
> ομάδας Core είναι «πολιτικοί», με την έννοια των πολιτικών παρατάξεων
> και κομμάτων.  Μπορεί να θέλει μικροαλλαγές στη διατύπωση, για να
> που είναι λίγο μυστήρια :)

Συμφωνώ, το "πολιτικές" είναι χαζή μετάφραση για το policy. Το αστείο
είναι ότι το έχω συναντήσει πολλές φορές σε ελληνικές μεταφράσεις με
αυτή την έννοια (π.χ. group policy = πολιτικές για ομάδες σε όλα τα
βιβλία του ακατανόμαστου λειτουργικού). Θα προσπαθήσω να το αλλάξω σε
κατεύθυνση ή ίσως και να το αφήσουμε αμετάφραστο (?)