Διάφορα patches για το Ελληνικό Handbook

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Wed Sep 10 16:31:12 EEST 2008

Όποιος θέλει να κάνει τη ζωή του λίγο πιο... δύσκολη (και τη δική μου
λίγο πιο εύκολη), μπορεί να ρίξει μια ματιά στα παρακάτω patches (για
ευκολία τα έχω ανεβάσει σε ένα tarball, αλλά φυσικά φαίνονται και στο
mercurial):

http://store.itsyourftp.com/~sonic2000gr/freebsd/greekhandbook.tar.gz

Είναι από τα εξής κεφάλαια:

x11
eresources (παράρτημα)
bibliography (παράρτημα)
mirrors (παράρτημα)
desktop

Τα περισσότερα δεν τα έχω διαβάσει ακόμα από το build και στην SGML μου
ξεφεύγουν αρκέτες διορθώσεις.
Θα κοιτάξω να βελτιώσω το ports όσο γίνεται, και μαζί με τα παραπάνω θα
έχουμε "up to date" Handbook στο επερχόμενο release :)