KDE-el translations suspended

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Fri Sep 5 16:57:32 EEST 2008

Giorgos Keramidas wrote:
> http://el.l10n.kde.org/
>
> Δεν ξέρω πόσοι από εδώ χρησιμοποιούν KDE, αλλά αν ξέρετε κόσμο που
> ενδιαφέρεται να συνεχίσει τις μεταφράσεις του KDE, για να έχουμε
> Ελληνικό interface στο KDE... πείτε τους ότι μπορούν να βοηθήσουν.
>
> Θα είναι κρίμα να σταματήσει το KDE να βγαίνει στα Ελληνικά :/

Πράγματι αυτό είναι μεγάλη ήττα. Προσωπικά δεν χρησιμοποιώ κανένα
περιβάλλον στα Ελληνικά, αλλά είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει αυτή η
δυνατότητα, διαφορετικά περιορίζεται δραματικά η προσβασιμότητα.
Σχετικά με το KDE το έχω χρησιμοποιήσει κατά καιρούς (και πρόσφατα έκανα
compile το port για το 4.1) αλλά μόνο περιστασιακά.  Μου πέφτει κάπως
βαρύ - δεν χρειάζομαι όλες αυτές τις ρυθμίσεις που έχει (και μερικές σε
δέκα σημεία) και σχεδόν πάντα καταλήγω ξανά στο Gnome και το XFCE.
Ελπίζω να βρεθεί κόσμος και να ξαναρχίσει η μετάφραση...