doc-el commit 719:c3ee9ad1633d - basics: MFen 1.149->1.153 (in p...

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Thu Sep 4 07:49:05 EEST 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Στην πραγματικότητα ο ποιητής εννοεί μάλλον κάτι σαν
>
> """
> ή σε οποιαδήποτε ανάλυση υποστηρίζεται από το vesa.ko και φαίνεται
> στην έξοδο της εντολής
>
>         vidcontrol -i mode
>
> """
>
> Στο δικό μου laptop δεν παίζει κανένα MODE_XXX number από αυτά που λέει
> το vidcontrol -i mode όμως :(

Παράδοξο. Έχεις το SC_PIXEL_MODE στον πυρήνα; Μια εποχή το είχα βάλει
και μπορούσα πράγματι να πάω σε "περίεργες" αναλύσεις. Μόνο με το vesa ο
αριθμός αναλύσεων είναι περιορισμένος. Αν θυμάμαι καλά, μια παρενέργειο
του SC_PIXEL_MODE είναι ότι μεγαλώνει αρκετά ο πυρήνας.  Τελικά το
έβγαλα.  Δημιουργούσε και προβλήματα  (παγώματα, καθυστερήσεις κλπ) όταν
γινόταν αλλαγή mode console <=> X