MFen style?

Manolis Kiagias sonic2000gr at gmail.com
Tue Sep 2 08:05:39 EEST 2008

Giorgos Keramidas wrote:
> Απόψε έκανα ένα πείραμα.  Αντί να κάνω diff -r 1.20 -r1.49 και να
> προσπαθώ να βγάλω άκρη από *τεράστια* CVS patch files, έκανα ένα
> ένα MFen τα revisions από κάποια 'εύκολα' άρθρα:
>
> http://hg.hellug.gr/freebsd/doc-el/graph/675?style=gitweb&revcount=50
>
> Αυτό που με ενδιαφέρει τώρα είναι:
>
>   * Έχει νόημα κάτι τέτοιο για το hg.hellug.gr;

Αν σε βολεύει, γιατί όχι; Τι ενοχλεί άλλωστε να υπάρχει λίγο παραπάνω
history;

>   * Στο CVS να τα κάνω *έτσι* commit, με κάθε MFen rev ξεχωριστά
>     ή με μεγάλα patches από το hg σαν:
>
>         hg diff -r REV1:REV2 lala/foo/text.sgml
>
>     και patch από πάνω από το CVS;

Και εδώ το ίδιο. Αν και νομίζω ότι αφού αυτό το history υπάρχει στο δικό
μας repo, δεν είναι αναγκαίο να ξαναπάει κομματάκι-κομματάκι στο CVS.
Προσωπικά, αν θέλω να δω τι αλλαγές έχουμε κάνει μεταξύ εκδόσεων,
σίγουρα θα προτιμήσω το mercurial μας από το CVS ;)