Translation of section 27.7 "Apache HTTP Server"(handbook)

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Thu Jun 12 22:46:57 EEST 2008

Vaggelis Typaldos wrote:
> Μόλις έκανα commit στο repository http://superuser.gr:8087 την μετάφραση
> της ενότητας 27.7  "Apache HTTP Server" από το handbook.
> Στην πραγματικότητα έχω μεταφράσει και τα πρόσθετα της τελευταίας
> έκδοσης (που περιέχουν στην παράγραφο των  δυναμικών σελίδων τα
> Django / Ruby on Rails. Η μετάφραση της τελευταίας έκδοσης σε αρχείο
> κειμένου είναι εδώ: http://www.superuser.gr/files/27-7-Apache

Ωραία! Έκανα pull και το έβαλα στο δοκιμαστικό mercurial αφού έσβησα ένα
':' για να κάνει build:

http://mercurial.freebsdgr.org/mercurial/freebsd-doc-team/

και το build είναι εδώ:

http://www.freebsdgr.org/handbook-team/network-apache.html

Με την ευκαιρία ενημερώνω ότι διορθώνω το κεφάλαιο 9 του handbook
(printing) και είμαι κάπου στη μέση (μεγάλο κεφάλαιο!)