Complete: Handbook Volume I 'beta' !

Vaggelis Typaldos frances at mylannet.gr
Fri May 23 22:57:29 EEST 2008

Θα ασχοληθώ το Σαββατοκύριακο με βελτιώσεις ατη μετάφραση του 5 (το 9 το
μετέφρασα εγώ, επομένως καλύτερα να το δουν διαφορετικά μάτια). Όσον
αφορά το 27 που είχα δηλώσει πως θα μεταφράσω, μήπως είναι καλύτερα να
τα πάρουμε τα κεφάλαια με τη σειρά; Μήπως να πάρω το 14;

Στις 23-05-2008, ημέρα Παρ, και ώρα 21:38 +0300, ο/η Manolis Kiagias
έγραψε: