Re: Μερική Ολοκλήρωση Μετάφρασης Του Κεφαλαίου 11, Μέρους III, του Handbook

Aristotelis Stamatopoulos aristotelis.stamatopoulos at gmail.com
Thu May 22 01:55:11 EEST 2008

Βαγγέλη, σε ευχαριστώ και εσένα για τα καλά σου λόγια είμαι σίγουρος
ότι θα έχουμε όλοι μία καλή συνεργασία.
Όσων αφορά την πρώτη μετάφραση μου, έπειτα απο τα πολύτιμα σχόλια και
την βοήθεια του Γιώργου και του Μανόλη ευελπιστώ ότι θα βελτιώσω στο
δυνατότερο δυνατόν την ποιότητα της μεταφράσεως μου. Όποτε και
επανέρχομαι σύντομα με περισσότερο ποιοτική μετάφραση και με την
ολοκλήρωση του δύσκολου αυτού κεφαλαίου 11.
Φιλικά, Αριστοτέλης Σταματόπουλος