Μερική Ολοκλήρωση Μετάφρασης Του Κεφαλαίου 11, Μέρους III, του Handbook

Vaggelis Typaldos frances at mylannet.gr
Wed May 21 23:43:08 EEST 2008

Άλλο ένα clone του doc-el :
http://superuser.gr:8087 (θέλει και την πόρτα, το τρέχω με "hg serve".
Θα κάνω τις επόμενες μεταφράσεις μου εκεί. Ας με διαφωτίσει κάποιος από
που θα κάνω pull τις αλλαγές. Απ'ότι θυμάμαι,είχαμε πει από το επίσημο
http://hg.hellug.gr/freebsd/doc-el/ ?

Το καλωσόρισμα  κι από μένα Αριστοτέλη. Η μετάφραση είναι πάρα πολύ
καλή.

Στις 21-05-2008, ημέρα Τετ, και ώρα 13:48 +0300, ο/η Manolis Kiagias
έγραψε: