Ολοκλήρωση 9ου κεφαλαίου του HandBook

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Sat May 10 15:06:03 EEST 2008

Vaggelis Typaldos wrote:
> Κάτι μου θυμίζει αυτό. Κάτι παρόμοιο είχε συμβεί και σε μένα όταν πήγα
> να εγκαταστήσω το Mercurial, αν θυμάστε από πρόσφατο post.

Αυτό με την αλλαγή της Python, μου έχει συμβεί. Ωστόσο, μια φορά μου
χάλασε χωρίς κανένα προφανή λόγο, και χωρίς καμιά αλλαγή από μέρους μου.
Τελικά ξανάβαλα τα config από την αρχή. Δεν μπόρεσα ποτέ να το εξηγήσω
(windows style problem ;) )

Σχετικά με το κεφάλαιο 9:

Τελειώνω σε λίγο με το reformat / rewrapping και θα  ειδοποιήσω αν θες
να κάνεις ένα pull και να το ξανακοιτάξεις για λάθη, rephrasing κλπ.
Αύριο θα ασχοληθώ να τελειώσω τις διορθώσεις στο FAQ κεφ. 5, και από
βδομάδα θα πιάσω το συγχρονισμό του 5 του handbook. Μέσα στη βδομάδα δεν
θα κάνω κάτι στο 9, αν στο μεταξύ κάνεις αλλαγές μπορείς να τις στείλεις.

Κάτι άλλο που θα μπορούσα να κάνω (για όποιον το θέλει) είναι να φτιάξω
ατομικά queue στο δικό μου mercurial για push κατά βούληση με συνδεμένο
αυτόματο build (τυχόν λάθη στο build θα σας τα στέλνει με email). Όποιος
θέλει ας ειδοποιήσει.