Ολοκλήρωση 9ου κεφαλαίου του HandBook

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri May 9 07:20:48 EEST 2008

On Wed, 07 May 2008 00:20:46 +0300, Manolis Kiagias <sonicy at otenet.gr> wrote:
> Τι συμβαίνει τελικά με το hg.hellug.gr; Μήπως είναι πρόβλημα με το
> mercurial (αντιμετώπισα και εγώ ένα παρόμοιο περίεργο πρόβλημα πριν
> λίγο καιρό)

Οχι εντάξει.  Το hg.hellug.gr είναι hosted σε ένα μηχάνημα που πρόσφατα
άλλαξε Python version.  Η default /usr/bin/python πλέον είναι 2.5 και το
Mercurial έσκαγε επειδή έψαχνε στο `/usr/lib/python2.5/site-packages'
για modules, κι οχι στο `/usr/lib/python2.4/site-packages'.

Το έφτιαξα χτες το βράδυ, οπότε αν δείτε κάτι περίεργο, απλά πείτε μου.