Ολοκλήρωση 9ου κεφαλαίου του HandBook

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Wed May 7 01:13:38 EEST 2008

Vaggelis Typaldos wrote:
> OK. Το επισυνάπτω.
>
> Στις 07-05-2008, ημέρα Τετ, και ώρα 00:20 +0300, ο/η Manolis Kiagias
> έγραψε:

Έβγαλα τα ^Μ από τις γραμμές, διόρθωσα μερικά λαθάκια για να κάνει
build, και το έκανα commit στο testing queue. Μπορείς να κάνεις pull από
εδώ:

http://mercurial.freebsdgr.org/mercurial/handbook-test

Και φυσικά το build είναι εδώ:

http://www.freebsdgr.org/handbook/printing.html

Θα το κοιτάξω αναλυτικά μέσα στη βδομάδα. Το σίγουρο είναι ότι το
formatting / line wrapping θέλει διόρθωμα.

Με το τέλος του 9,  πιστεύω να κοιτάξω και το 5 μέσα στην επόμενη
βδομάδα, αν και ο χρόνος μου τώρα είναι κάπως περιορισμένος και ...
αισίως τελειώνει το volume 1 του handbook ;)