New patch

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Mon Mar 3 22:02:57 EET 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Εξαρτάται από το console keymap.  Στο δικό μου, αντέγραψα το Left_Alt +
> Shift από τα Windows.  Στο παλιότερο, που έχει μόνιμα το base system
> δεν θυμάμαι καν, αλλά μου είχε σπάσει τα νεύρα κάποια στιγμή, γι αυτό
> έκανα το keramida.el-iso.kbd :)

A ok. To base system έχει το ALT+SPACE (το οποίο βρήκα μια μέρα από
καθαρή τύχη...) αλλά το έχω πλέον συνηθίσει και δεν με ενοχλεί.
Αυτό που έχω παρατηρήσει πάντως μερικές φορές όσο αφορά τα Ελληνικά στην
κονσόλα είναι ότι μερικά γράμματα (ειδικά κεφαλαία με τόνο) ΚΑΠΟΙΕΣ
φορές εμφανίζονται παραμορφωμένα.
Φαίνεται να πηγαίνει με τα φεγγάρια του και δεν μπορώ να βρω pattern στη
συμπεριφορά. Π.χ. μερικές φορές κουνώντας απλώς το ποντίκι στην κονσόλα
κάποιο γράμμα μπορεί να αλλάζει σχήμα :)